Dan Gustavsson från Vårgårda kommer och besöker oss lite då och då..
Han berättade för oss att han köpt en Corvette 1959...i lådor... någon gång på 90-talet..
Allt skulle förstås ingå men som vanligt hade ju diverse grejer försvunnit på vägen..
Dan har lagt ner mycket tid i omgångar sedan dess på sin Corvette och har
för avsikt att göra i ordning den i så mycket originalskick det går..
Den blir väldigt fin!
.png?etag=%229994-5b8fc54b%22&sourceContentType=image%2Fpng&ignoreAspectRatio&resize=105%2B140)






