Dan Gustavsson från Vårgårda kommer och besöker oss lite då och då..

Han berättade för oss att han köpt en Corvette 1959...i lådor... någon gång på 90-talet..

Allt skulle förstås ingå men som vanligt hade ju diverse grejer försvunnit på vägen..

Dan har lagt ner mycket tid i omgångar sedan dess på sin Corvette och har

för avsikt att göra i ordning den i så mycket originalskick det går..

Den blir väldigt fin!